Jump to content









Movie Trailers/ Suggestion thread


  • Please log in to reply
53 replies to this topic

#1 Dead

Dead

    Drunken Pirate

  • Administrators
  • 3,364 posts

Posted 01 October 2012 - 05:32 PM

Since this board is all Youtbue tastic (at least for me) and we don't (really) have a (sort of) movie suggestion thread, I figure why not, lets post a movie trailer thread.

Right now there's quite a few scary movies coming out (what near halloween? OMG!) so figured I'd post a few of the trailers I found intriguing. This thread doesn't have to be just for spooky flicks tho, just any movie you wanna talk about or suggest, post it here and we can watch the trailer and see what we wanna do.




Silent Hill, Finally getting a sequel! I don't think many people enjoyed the first movie as much as I did, but yeah I'm pretty excited for Silent Hill Revelations here. Yay for Pyramid Head!



This.. lol I had never even heard of, but it looks like a decent little slasher flick. Its low budget, most likely and direct to video/pay per view... but I dunno, looks ok.



Im a sucker for robots, and at first this trailer looked kinda blah, but as I watched it I really just got into it. Looks interesting!

Posted Image Posted Image


#2 Dead

Dead

    Drunken Pirate

  • Administrators
  • 3,364 posts

Posted 28 August 2013 - 02:34 PM

I like how this topic just died! I thought people would join in and be all WOO MOVIES!.. but now that I think about it there are like 20 other places on this forum to do that. lol

Posted Image Posted Image


#3 Dead

Dead

    Drunken Pirate

  • Administrators
  • 3,364 posts

Posted 13 May 2014 - 12:59 PM

Lol man.. I wanna see it, but I think I'll wait and redbox it.

I am looking forward to Transformers tho. and Guardians of the Galaxy.

Posted Image Posted Image


#4 Iyouboushi

Iyouboushi

    Administrator

  • Administrators
  • 9,784 posts
  • LocationIn the Temen-ni-Gru ruining Vergil's day

Posted 13 May 2014 - 01:59 PM



The second trailer..
~James~
Even if you can't rely on anyone else, just pull yourself together and roar!
My Website :: The Ultimate Rurouni Kenshin FAQ

Posted Image Posted Image Posted Image

#5 Iyouboushi

Iyouboushi

    Administrator

  • Administrators
  • 9,784 posts
  • LocationIn the Temen-ni-Gru ruining Vergil's day

Posted 16 April 2015 - 02:42 PM

I wasn't really interested in it until I saw this trailer, but Star Wars: The Force Awakens is coming out later this year and it actually looks pretty good:

 

 

 

At any rate, it can't be worse than Eps 1-3.  lol


~James~
Even if you can't rely on anyone else, just pull yourself together and roar!
My Website :: The Ultimate Rurouni Kenshin FAQ

Posted Image Posted Image Posted Image

#6 Iyouboushi

Iyouboushi

    Administrator

  • Administrators
  • 9,784 posts
  • LocationIn the Temen-ni-Gru ruining Vergil's day

Posted 23 April 2015 - 01:53 PM

Batman vs Superman

 

 

 

I don't know if I like the demonic robotic sounding Batman voice.. but eh.  I don't know. I'm definitely a Marvel fanboy.  DC just seems to get the shaft most of the time when it comes to their movies (Dark Knight trilogy excluded).  I'll be waiting for another trailer that will hopefully show more. 

 

I also don't know how Batman could even stand up to Superman. Couldn't Superman just pick him up and toss him into orbit?  Battle over.


~James~
Even if you can't rely on anyone else, just pull yourself together and roar!
My Website :: The Ultimate Rurouni Kenshin FAQ

Posted Image Posted Image Posted Image

#7 Iyouboushi

Iyouboushi

    Administrator

  • Administrators
  • 9,784 posts
  • LocationIn the Temen-ni-Gru ruining Vergil's day

Posted 23 April 2015 - 02:09 PM

Ant-Man

 

 

That one Saturday Night Live spoof has never been so right.  Marvel could literally make a movie about anything and it would not only look good but make millions.  The concept of Ant-Man is ridiculous.  I know he's an actual super hero in the comics, I know he's been around since 1962 (thanks Wikipedia!) but I can't get over how ridiculous the concept is.  Yes, let's have a super hero the size of an ant. Do you know how many ants I have to kill on a daily basis here in Florida?  Today I've probably killed 10~20 (they're somehow getting in the house). 

 

*shaking head*

 

Of course I'll probably end up seeing it anyway because I'm a huge marvel fanboy...and it will probably be amazing...but it's still ridiculous.


~James~
Even if you can't rely on anyone else, just pull yourself together and roar!
My Website :: The Ultimate Rurouni Kenshin FAQ

Posted Image Posted Image Posted Image

#8 Iyouboushi

Iyouboushi

    Administrator

  • Administrators
  • 9,784 posts
  • LocationIn the Temen-ni-Gru ruining Vergil's day

Posted 23 April 2015 - 02:14 PM

One more trailer for today.. lol.  So many super hero movies coming out.

 

Fantastic Four (2015 reboot)

 

 

Not really sure what to say about this one.  Do we really need another Fantastic Four origin story?  The first two F4 movies weren't exactly gold but they weren't horrible messes either.  Ah well. 


~James~
Even if you can't rely on anyone else, just pull yourself together and roar!
My Website :: The Ultimate Rurouni Kenshin FAQ

Posted Image Posted Image Posted Image

#9 Iyouboushi

Iyouboushi

    Administrator

  • Administrators
  • 9,784 posts
  • LocationIn the Temen-ni-Gru ruining Vergil's day

Posted 19 October 2015 - 09:05 PM

The new Star Wars trailer is out.  And it looks awesome.

 

 

 

I guess tickets are already on sale too.  I'm going to wait a few weeks though just to try and avoid the insanity (I know the theaters will be packed with lines wrapped around the building).


~James~
Even if you can't rely on anyone else, just pull yourself together and roar!
My Website :: The Ultimate Rurouni Kenshin FAQ

Posted Image Posted Image Posted Image

#10 Dead

Dead

    Drunken Pirate

  • Administrators
  • 3,364 posts

Posted 01 November 2015 - 12:07 PM

OOOH I forgot about this thread! If I ever get on the computer at home I'll post all kinds of trailers here!


Posted Image Posted Image





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users